Thursday, June 3, 2010

Hari ini setelah sekian lama aku menyepi dari menulis cerita hidupku disini, satu perasaan telah menyinggah dan berjaya menggerak kan jari ku ini untuk menaip kembali. Dulu mungkin banyak keluh kesah tentang ceritaku tetapi hari ini tulisan ini tiada lagi lagu keluh dan kesah. Aku kembali dengan satu perasaan yang teruja setelah lama mencari titik untuk aku dan mengetahui erti sebenar kehidupan ini dalam erti kata yang lain " Know What You Want".

Cerita dulu aku tinggalkan sebagai kenangan yang sebenarnya banyak mengajar aku sekarang. Begitu naif dan penuh beremosi, itulah cerita dulu. Kemana hala aku sekarang? Penuh dengan impian dan cita - cita yang bakal aku capai dengan beralaskan satu semangat yang membara. Semoga semangat ini bukan semangat coca-cola, tetapi semangat gunung berapi.

No comments: